2020. május 5., kedd

6. a Testnevelés május 05.

Kedves Diákom!

Először is szeretnélek megdicsérni ismételten a kitartó és becsületes munkádért, és szüleidnek is köszönetet mondani a segítségnyújtásért. Remélem a kedvetek továbbra sem lankad, és készen álltok az újabb feladatokra!!!!

MEHET az újabb 2 hetes kihívás? 

Egy kis ízelítő a kapott munkákból:
 


 
Önértékelő lap testnevelés óráimról az alábbi két hetes ciklusban:  május 05– 15.
Mozgásos tevékenységeim tartalma
Megszerzett pontjaim
1         pont
2 pont
3 pont
1.óra:



2.óra:



3.óra:



4.óra:



5.óra:



6.óra:



7.óra



8.óra



9.óra



Elméleti feladat 1. hét:



Elméleti feladat 2. hét:



Véleményem: (+pont jár érte!  )
Az alábbi tevékenységeimmel szereztem plusz pontot:
¾    Mindig megtartott bemelegítés.
¾    Az erősítő feladatokat mindig követte nyújtás 8-10 percben.
¾    „Tanórán”  kívül –lehetőleg szabad levegőn - végzett legalább 60 perces mozgásos aktivitás  - pl.  kertészkedés, „távoktatásos” sportági edzés, fizikai megterhelést jelentő házkörüli feladatok, trambulinozás … (naponta 1 pont!)
¾    Szülők/testvér bevonása mozgásos tevékenységbe hasonló időtartamban.
¾    Az előző napi feladat(ok) elvégzése másnap is.
¾    Elvégzett feladat „bizonyítékának” elküldése részemre (videófelvétel, applikációval összegzett teljesítmény, 2 hetes ciklusra vonatkozóan vázlatosan megírt edzésnapló, élménybeszámoló: mi jelentett kihívást, mi volt számodra könnyű…
¾    Vélemény megfogalmazása, értelmesen! 

Értékelési táblázat: 11 pont alatt: 1
                                    12-16 pont: 2
                                    17-20 pont: 3
                                    21-22 pont: 4
                                     23 pont fölött: 5

Kérlek, figyelj a határidőre és NE külön, vagy hetente küld a kért feladatokat! A táblázatot, az írásos elméleti feladattal együtt, összesített pontszámmal, MÁJUS 15-18. között várom!!!


Testnevelés órák – május 05. – május 08. között

Mozgásos tevékenységek tartalma
Teljesítésért járó pontértékek
1 pont
2 pont
3 pont
Május 05.         Kickbox edzés – 40 perc


                                Ütős, ugye?
néha megálltam
végig dolgoztam
végig dolgoztam + utána
nyújtottam
Május 06. Labdaérzékelés
Ha nincs labdád, végezz el egy korábbi Neked tetsző feladatot, s azt értékeld a korábban megadott szempont szerint– írd meg, melyiket választottad!

1-t csináltam végig
2-t csináltam végig
3-t csináltam végig

Május 07-08.  Két napos játék kihívás! 

MA és HOLNAP

                                   Felelsz VAGY mersz?

A játékot megkapod szerdán!
5-ször
mertem vagy feleltem, azaz 5 pontot szereztem
10-szer mertem vagy feleltem
15-ször mertem vagy feleltem
A hét során teljesítendő, elméleti ismeretszerzést célzó tartalom:
Nézz ismét videót, 1-t, 2-t, vagy hármat!




Usain Bolt, a világ leggyorsabb futója – 100 m – kevesebb mint 10 mp. (Te mennyi idő alatt futod le? Mérd meg kíváncsiságból akár plusz pontért, s írd meg nekem!)




Jó munkát kívánok: 
Bella-Pálinkás Csilla Tanárnő 
1-et néztem meg
2-t néztem meg

3-t néztem meg










 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Gyerekek! Köszönöm a kitartó munkátokat ebben a különleges helyzetben is! Jó pihenést, kikapcsolódást kívánok a nyári szünetre! V...